hemma igen !

ture, och hampus
drag verkligen söööööög igår !
så vi drog till donken runt elva, och var
där tills det stängde. sen gick jag och
lise ner till stan där sedan tottens storebror
hämtade och skjutsade hem oss :-)
idag gick vi ner till stan, jag och lise alltså.
jag hade inga pengar med mig, men det
hade lise så hon hittade väl lite grejer.
tog bussen tillbaka till henne efter nån timme
på stan. och då blev det datorn bara.
och för er som vill veta vad vi gjorde på datorn,
så kommer det här:
vi letar efter en varsin sommarhäst/ponny.
och vet på ett ungefär vad vi vill/ska ha,
jag: en stor c-ponny eller en liten d-ponny.
lise: en stor d-ponny eller en liten häst.
vi båda tycker om att hoppa, och att rida runt
och så på en ridbana. alltså vore det perfekt
med en allround ponny/häst :-)

kommer förmodligen ha dom hemma hos min
farmor, eller hennes grannar, som redan har
2 hästar. Hampus och Ture heter dom och är
nordsvenskar. ni får veta mer om ni är intresserade
eller vad man ska säga ;-)
ÄR DET NÅGON SOM VET NÅGON SOM HYR UT SOMMARHÄSTAR ?
mejla mig, [email protected]
nu ska jag hem till johanna och danne o äta.
kommer tillbaka om ett tag, och då bloggar jag mer :-)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0