"tillbakaaa"

förlåt för att jag inte bloggat på någon dag nu,
men ingen dör väl för det? ;-)

har inte haft tid till att sitta framför datorn sedan
i måndags.
i tisdags red jag på kvällen.
det var hästbyte och då fick jag en häst som jag inte
hade ridit innan. och det var kaimon :-)
en otroligt fin häst, som fyllde 6 år igår också,
grattis kalleman ;-)
det gick bra, men det går bättre nästa gång hoppas jag.

igår gick jag på stan en snabbis efter skolan med
lollo och vikki. jag hämtade ut alla mina chokladkakor
som jag fått av simon ;-) haha, gud vad jag kommer bli
trött på choklad sen alltså ! 7 stycken 100grams chokladkakor.
men iaf,
efter det åkte jag och lollo till backen och var där tills det stängde.
haha, as kul vare ;-)
alice åkte med oss då och då, men mest åkte hon med chrille.
mattelektionen idag var roligare än vanligt.
dom flesta vet nog vad som hände ;-)
nu ska jag äta någonting, sen plugga engelska.
har ett häfte som ska inlämnas imorgon.
bloggar nog mer senare.
byeeeeeeeeeeee :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0