avesta

sitter just nu nere i avesta på folkare banan.
det var ju upptakt idag, inför crossträningarna
på jämmerdalen, så vi var där över halva dagen.
sen åkte vi och handlade, hämtade hunden,
och sen åkte vi vidare till avesta.

sitter just nu inne i crossbussen med mamma och
johanna, ska snart se på film tror jag.

hyrde 2 stycker idag.
sommaren med göran & så olika.
jag är riktigt efter för jag har faktiskt inte sett
sommaren med göran ;-)

men aja, vi hörs imorgon.
puss och godnatt



bilden är över 1 år gammal.
men du kan slänga in en kommentar, ändå.

Kommentarer
Postat av: Eric Hellgren

Haha Fail att du inte har sett den filmen.. Den e fett rolig :P

2010-05-03 @ 13:05:52
Postat av: eemmaaj

haha jag har inte heller sett filmen!

2010-05-03 @ 17:21:58
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0