sitter i blge...



... hemma hos världens bästa storebror.
mamma skulle fixa låtar till hennes telefon eftersom vi tar med oss den till cypern och lyssnar på musik när vi ligger och solar i solen nere vid poolen, och kanske havet ;-) det är faktiskt bara 5 dagar kvar innan vi är framme
i det varma. tiden har gått så sjukt fort, men det gillar vi !
ska snart hem, då blir det film. min storebror har fixat massa filmer till mig så :-)

första crossträningen för mig idag. jag var inte ett dugg nervös innan. men när vi kom dit blev det kanske lite pirr i magen, för jag ville verkligen inte köra på banan. men vi skulle göra det, så jag tog mod och gjorde det :-D
super duper roligt !

det gick faktiskt riktigt, riktigt bra för att vara första gången där.
synd att jag missar nästa, på torsdag, men då är jag ju som sagt nästan påväg till cypern så det är najs !

jag kanske skriver mer senare, annars hörs vi förmodligen imorgon.

PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

ja alltså på skoj inte så där träning och så :p

hihi vad kul! :D

kramiz

2010-05-09 @ 20:25:01
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0