stalljouren va verkligen , klockren !

gick upp tidigt i morse för att åka till stallet och tillbringa en hel dag bland hästarna och underbara människor. jag orkade verkligen inte ha stalljour, tänkte faktiskt skippa den, men jag är glad att jag inte gjorde det för det var
riktigt kul !

packa hösäckar
släppa ut hästarna
mocka alla spiltor och boxar,
- ja allt det blev vi klara med tills 10.20 ungefär.

då fikade vi, och satt där i tills efter elva, då släppte
vi ut tumtum, edward, ammi och lola som gått lektion
innan. sen delade vi ut lunch hö. sen fick vi själva lunch,
från halv tolv till två ungefär, vi tittade på film. haha, klockrent ;-)

sen gick vi ut och fixade lunch hö, och såvidare och släppte in
alla hästar och ponnyer. åkte med amanda och susanne hem.
jag och amanda drog ut och åkte moppe, för hon skulle övningsköra
med någon bakom, då fick det bli mig, hahahah, skön tjej du är amanda !

ska titta på scooby doo 2 nu :) skriver mer sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0