SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

SVAR PÅ FRÅGA:
1. Jag har alltid varit intresserad av hästar, så när jag var liten red jag ibland hemma hos farmor och farfar, men jag lärde mig faktiskt att rida på en häst vid namn Pimpim. Vet inte om du har läst att jag var och red på en ponny vid namn Mabel i ungefär 2 år, det var hennes ägare som ägde Pimpim, men han är tyvärr såld för nåt år tillbaka. Men på min födelsedag när jag fyllde 8år, började jag på ridskola, och sen dess har jag varit där.

2. Privat fråga detdär.

3. För undefär 1år sedan hade jag fått en vänförfrågan på facebook av en viss Mick Jansson. Jag hade inte en aning om vem det var, men vi hade många gemensamma vänner så jag accepterade. Vi började skriva, och smsa och såklart ledde det till att vi började ringa varandra efter någon månad. Hans röst kunde jag inte motstå. Ni skulle bara veta hur underbar den är. Fast jag var inte riktigt intresserad av honom då, och plötsligt slutade vi prata. Men i somras skrev jag att jag skulle till Hjultorget, bara sådär. Han bor väldigt nära där, så jag fick bara lust att skriva. Hehe. Fick inte direkt bra svar tillbaka, men när jag gick inne på Clas Ohlsson, mötte jag en kille. Jag hade sett tröjan, och hans ögon förut, men kunde inte koppla vart jag hade sett honom. Men sen kom jag på det. Bilden han hade skickat några månader tidigare, det var ju där jag hade sett tröjan och allt det där. Resten av kvällen smsade vi, och han sa att han ville träffa mig osv. Jag kunde inte sluta tänka på hur fin han faktiskt var. Samma vecka åkte jag till Rättviks crossbana för att träffa honom, och där var vi hela kvällen. Dagen efter det kom han hem till mig, och på det viset blev det han och jag, som jag är suuuper glad över!

4. Har typ ingen bild på hans ansikte, men ska försöka fixa. Haha!

5. Nej, det har jag faktiskt inte. Mick fyller år snart, så jag fokuserar mig på det just nu. Har inte funderat någonting på julklappar faktiskt, trots att det bara är 1,5 månad kvar. Hehe..

6. Läs 3an, så ser du.

7. Jag läser Kissies blogg, Malins blogg, Hannas blogg, Saras blogg, sen är det väl några jag bara kikar in på då och då.
Lite småroliga frågor, tack för dom :) Håll utkik, det kanske dyker upp en till frågestund inom kort! Har ni mer frågor, kontakta mig på: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0