heheheh.... vad kul man kan ha..... fast ne...

Skriv alla hästar du ridit på
A- atina-roll, artica, axl rose "axel"
B- ballad, bollen
C- 
D- doris,
E- eliza, edward, exit, elvira
F-  flisan
G- gemmy, gimmli
H- hassan, hertha, hampus
I -  isadora
J- juvel
K- krim, krut, kalle
L- lola, lillorva
M- mabel, mikado, money maker, mingla
N- nice and easy, 
O- olga
P- pärlo, pricken, popeye, pimpim, piccolo
Q-
R- rebel r
S- sigrid, samurai suprise, sherry, steve
T- tumtum,
U-
V-  
W-
X- x-man,
Y-
Z-
Å-
Ä-
Ö-
har säkert glömt någon, men haha, vad många hästar jag suttit på egentligen...


Samurai Suprise, även kallad Sammi. Fan, vad jag saknar dig min lilla ögonsten, & fan, vad kul jag hade med dig på ridlägret 2009. Hoppas du har det bra nu, din lilla pensionär ♥

Steve, länge sen du gubben :( ♥

Rebel R, min stora bäbis. Den enda jag ramlat av ifrån. Hoppas du har det bra där du är, jag saknar dig ♥

Åh, Hassan! Satan vad jag lärde mig mycket på dig under den där veckan i augusti 2008, då du bara var min. Du var den första jag tävlade på, och fan, vad vi strålade, där ute bland hinderna. Vi kom på delad 2a plats, min snuttis ♥

Lola. Din busfia. Haha.. jag kommer aldrig glömma den dagen jag skulle tävla på dig. Och jag nästan flög av. Fegade ur under träningen, så det blev från 70cm till 50cm, som vi klarade helt felfritt ♥

Mingla, min bebis. Du är en sån otrolig ponny som man verkligen kan jobba med, och som lyssnar på nästan allt. I hoppningen är du förjäävla bra, fan vad jag tycker om dig! ♥

Hold on Belly Bob, även kallad Bollen. Busfrö. Satan vad rolig du är ♥

Hampus, den stora nordsvensken. Verkligen urmysig, och det är på dig jag lärt mig rida western. Loveu ♥
Edenhof's Merobell. Min ängel. De få gånger jag fick sitta på din rygg var nog de bästa som fanns. Det gör ont att veta, att jag aldrig mer kommer att få träffa dig. Eftersom det är för snart 5 månader sedan, som du lämnade världen.. Jag hoppas verkligen att du har det bra, där du är nu. Du var min lilla favorit prinsessa. Jag älskar dig, tills dagen då jag sluter mina ögon och lämnar världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0