JAG OCH MIN POJKVÄN

Vad heter ni? Mick och Felicia
Hur träffades ni? genom kompisar/internet
Vad var ditt första intryck? han har någonting jag fastnar för
Hur länge har ni varit tillsammans? 2 månader och snart 2 veckor
När blev ni tillsammans? 14 augusti
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nej
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nejdu
Isåfall, vem kör bäst? tror faktiskt att han gör det isf
Kommer du ihåg er första kyss?
ohja
Vem skrattar mest? haha, båda två
Vem sa "Jag älskar dig" först? faktiskt båda två, hihi
Vem är äldst? mickälsk
Vem fyller först på året? jag
Vem är längst? mick..
Vem sjunger bäst? han är faktiskt grym, min plupp
Håller ni i handen på stan? ja, klart
Kände ni varann innan ni blev ihop? jodå
Har ni någon speciell låt? jadå
Har ni stora framtidsplaner? haha, kanske det
Har ni gråtit i varandras armar? ja, det har vi faktiskt.
Vem lagar bäst mat? båda två
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? kollar film
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? men det är väl klart?!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? jadå, 3-4 mil typ
Blir ni lätt svartsjuka? jau
Brukar ni bråka? som många andra
Har du slått till honom någongång? haha, när vi har våra bitchfighter såklart
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? att jag alltid kommer att älska honom, vad som än händer.
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv? man kan ju alltid hoppas!
Ringer eller SMS:ar ni mest? både och
Vad är det finaste med han? allt!
Brukar nån av er prata i sömnen? nej, haha
Hur långt skulle du kunna gå för honom? hur långt som helst
Vill du att han ska göra detta om dig? jodå, men han behöver inte.

Bland de första bilderna vi tog tillsammans. Tack för att jag får vara din, och att du vill vara min prins. Jag är absolut ingenting utan dig. Vill inte vara utan dig. Du är liksom min dröm, mitt allt. Mitt hjärta slår för dig babe. Det finns verkligen ingen bättre än dig, du vet det va? Du har det där lilla extra som jag tycker om så himla mycket. Du är bara så jäkla bra. Mick, jag har aldrig mått såhär bra. Vi har våra stunder då vi små bråkar, men vi tar oss igenom det, för vi vet att det ska vara du och jag. Ingenting utan dig, som jag sa.
Jag älskar dig, mer än allt min prins! ♥

Kommentarer
Postat av: M

Jag älskar dig mer Felicia!! <3

så jävla mycket mer..<3

2010-10-24 @ 19:37:43
Postat av: marielle

Ni är så grymt söta tillsammans!

båda är jätte söta, ni passar perfekt ihop! :)

2010-10-26 @ 14:48:55
URL: http://marielle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0