oh, crap!

Vaknade, steg upp, åt frukost, drog på mascara, fipplade med håret, kollade på "det okända" och "våra bästa år". En helt vanlig morgon för mig alltså. Fast precis när jag skulle hämta hälsodagboken och sticka ut till bilen föll jag ihop (svimmade) och på nåt jäkla vänstervis vred foten sig så jag stukade den. Det var i alla fall det skolsköterskan sa om foten. Det var andra gången jag föll ihop på mindre än 1 månad. Lite läskigt sådär, faktiskt..

När jag kom hem från en cool skoldag började jag med plugget igen. Religonen ska vara inlämnad imorgon. Oh, crap! Men men.. Min hund har blivit sjuk också ;( Men han är nog förhoppningsvis på bättrings vägen snart. Vilken härlig dag va? - IN MY ASS!
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0