to bad for you

Förlåt för sämst uppdatering idag, men jag har ju min älskling här hela helgen :D
Idag blev det några turer på moppen, och vi åkte bland annat till lilla Suprise som jag inte sett på nästan 1år. Jäklar vad fin hon blivit, lilla fölis. Hoppas hon blir lika vacker som hennes mor var, världens bästa Mabel ♥

Mickälskling och jag spelade Wii idag, i flera timmar, och fyfan vad roligt det var. Haha!.........
Nåväl.. nu har vi sett på "Ghost Ship" och slutet av "Fantastiska fyran" ;) Men nu ska vi sova. Eller försöka iaf.. Johanna, Danne, Johanna, Peppe, Emelie, Lukas, Jonathan, Hampus, Mamma och Pappa sitter neranför oss, och babblar sööööönder.. Men men,
PUSS och GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0