1 månad!♥

"Det har redan gått 1månad sedan jag fick min drömprins".
Ja, så sant som det kan bli!

Mick, jag vill att vi ska gå hand i hand genom hela livet. Vi ska klara allt tillsammans. Jag vill vara din tills den dag då jag sluter mina ögon och somnar in i min eviga sömn.
En sak som är säker är att jag aldrig, verkligen aldrig, kommer att kunna förklara med ord hur mycket jag tycker om dig. Det är seriöst helt sjukt mycket!
Utan dig - inget mig. Så är det bara.
Tänk att du är min. Bara min!

MICK ANDRÉ JANSSON,
jag älskar dig. Mer än allt annat i hela vida världen! ♥


Kommentarer
Postat av: M

Felicia, Jag älskar dig ! ringer när jag kommer hem <3

2010-09-15 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0