Bloggar jag följer

  • Jag tror inte att jag är ensam om att följa KISSIE.
    Anledningen till att jag gör det, är för att få sig flera skratt om dagen. Helt seriöst, jag förstår inte hur man vill förstöra sin kropp sådär. Hon ser så uppblåst ut, om jag ska vara ärlig.
    Hon skriver om saker man verkligen måste läsa, så är det iaf för mig.
  • En annan blogg jag brukar läsa är ausen.blogg.se, som drivs av en tjej vid namn Malin Åsenlund.
    Hon skriver om nästan allt, känns det som. Och jag tycker verkligen att det är roligt att läsa det. Jag har vetat vem hon är väldigt länge, eftersom några kompisar kände hennes pojkvän, sedan började jag och Kim prata. Bara på kompissätt faktiskt! Hihi, de två är typ det sötaste par jag vet :)
  • Varje dag knappar jag in playingwithwords.blogg.se, som drivs av en tjej vid namn Hanna Jonsson. En tjej jag känt ett tag nu. Men jises, vad jag älskar hennes blogg!
    Hon bloggar om allt som snurrar runt i tonåringars huvud, och jag lovar er - ni blir verkligen INTE besvikna om ni skulle följa henne! Sjukt fin och ärlig människa, som vågar stå för det hon tycker!
Ja, det var nog de 3 bloggar som jag följer mest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0