i'm home

Okej. Det blev inte alls nån bloggning i helgen. Hemskt ledsen för det, mina kära läsare! Men det blev en helg fullt med äventyr. I fredags kom Mick och Ida till Falun. Vi gick och mötte Adam efter en liten stund, dom käkade sen drog vi till bio'n. Det var en av de bästa filmerna jag någonsin sett!
Efter bio'n åkte vi till Borlänge för att ta tåget därifrån hem till babe. Vi fick vänta på tåget i typ 2 timmar så vi gick till donken och käkade. Sen satt vi på tågstationen tills tåget kom. Och när vi kom hem var klockan efter 23. Vi var superduper trötta så vi somnade direkt när vi kom hem.
Igår åkte vi hem till Teddy. Vi cyklade runt en stund, sen åkte vi och käkade på en pizzeria. Sen drog vi hem till älskling igen, en liten stund senare åkte vi mot Gagnef, till Amanda.
Vi åkte mot Falun. För det var ju GGS ( Granny Goes Street). Det var riktigt roligt, men väldigt kallt. Så jag och älskling gick hem till Adam efter någon timme.
När vi kom hem till han igen somnade vi direkt, och idag har vi inte gjort nånting alls :)
Helt klart den bästa helgen på vääääldigt länge!
Nu ska jag äta, skriver mer senare :)
PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0