mysmysmys

Drog på mig skor och den största tröjan jag hittade och gav mig ut i kvällssolen med min underbara hund, Aragon. Det var en efterlängtad promenad. För det är verkligen ur mysigt att vara ensam med någon som får en att känna sig trygg och glad. Egentligen är det lite weird att ett djur kan ge en sånna känslor, right?!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slänga mig i sängen för att se på "Snabba cash". Jag och Mick har gjort 2 försök att se den, men somnat varje gång ;)
Lillebror tittade på den när jag kom hem idag. Min familj har tydligen hyrt den, så äntligen ska jag se den :) Han var förresten på akuten idag igen. Efter en vurpa med crossen igen.. Men ingenting var brutet eller så, men han har en knöl på axeln :s Nåväl, tur det gick bra i alla fall :)

Vi hörs imorgon när jag slutat skolan.
PUSS PÅ ER ♥



Absolut världens finaste hund. Finns ingen bättre heller för den delen!
Lite garv på sista bilden, lilla mussepigg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0