ohyes!

Guess who found a letter in the postbox? Jo, jag var ut och hämtade posten och bland all reklam låg det ett kuvert med mitt namn på osv, osv. Från svenska kyrkan faktiskt! Haha, som jag väntat på det brevet..
Okej. Nu vill ni säkert veta vad det stod i det, right? ;)

Förra torsdagen, alltså för 2 veckor sedan, ställde min kära vän Sara en liten fråga till mig. Såhär sa hon:
"Felicia, har du skickat in dina konfirmationspapper?!"
Jävlar tänkte jag och sa "nej, vadå, när skulle dom vara inskickade? :o"
Sara "senast i tisdags!"
Jag hade alltså glömt att skicka in dom. Och när jag kom hem letade både jag och mamma som två tok idioter efter dom där förbannade papperna. Men vi hittade inte de.. 
Mamma hittade dom i torsdags eller när det var, och ringde dit och frågade hon den gruppen jag ville gå i var full, och det var den..

MEN VET NI VAD ?
De sa att de kunde fixa så att jag hamnade med Sara och Emma, de jag hade önskat att få vara i samma grupp som. And guess what, jag kom in på ESTETGRUPPEN!
Jag ser faktiskt fram emot den här konfirmationen. I will made it!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Roligt att du är med och deltar. :) KRAMIZ

2010-09-06 @ 17:44:09
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej !

fin blogg :D

2010-09-06 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0