svar angående "dagens outfit"

Jag är inne i en period då jag inte kommer på nånting' att skriva om, här i bloggen. Det känns som om jag har fullt upp, men det är just det jag inte har. Nej, det är faktiskt nu som allting lugnat ner sig och jag är inte alls lika stressad inför betyg och så längre. Vet inte hur många lektioner vi snackat om betyg, men det är iaf en hel del, och nu har jag börjat inse att det inte är så himla panik med det.

Fick en fråga om jag kunde börja med dagens outfit för någon dag sedan. Nej, jag kan inte börja med det. Men i stället för det kan jag börja med veckans outfits. Jo, det kommer att bli såhär:
- att jag kommer lägga ut alla 7outfits jag haft på en vecka, i veckans slut. Alltså på söndagen!
Vad tycker ni om det? :)
Tog någon random bild, bara sådär. Hehehe....

Kommentarer
Postat av: Lina

nawwi tack så mycket, du är söt :)

2010-09-22 @ 18:16:51
URL: http://aboutlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0