in the name of love

Du är tillsammans med? Mick André Jansson
Hur gammal är han/hon? 16 ;)
När fyller han/hon? 30 november
Vart bor han/hon? deeeeru
Vad har han/hon för färg på rummet? typ, ljusblått eller vit? haha
Har han/hon någon fobi? hm, det har han säkert
Är han/hon beroende av något då? mig? hehe
Är han/hon envis? nejdå
Vad gör han/hon på helgerna? myser med mig, eller är med teddy typ :)
Kommer han/hon bli en bra pappa/mamma? ja, det tycker jag
Varför är du tillsammans med honom/henne? För jag tycker om honom så himla mycket. Och vi älskar varandra..?
Föll du för honom/henne direkt? No. Det var inte förrän ½år efter vi börjat prata första gången som jag föll för honom.
Du har roligt med honom/henne? Om jag har!
Du skulle kunna bo med honom/henne? Javisst
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? han har sagt super duper mycket fint.

Om er:
Hur träffades ni första gången? Vi började skriva via fb chatten, sen msn osv. För typ ett ½ år sen. Vi sågs för första gången på clas ohlsson, dagen efter det träffades vi på Rättviks crossbana ;)
När blev ni tillsammans? 14/8-10 ♥
Hur länge har ni då varit tillsammans? snart 1 månad, men känns som typ 1år, hehe
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? mjodå
Har ni sovit över hos varandra? ja
Har ni bråkat någongång? nejdå
Vem håller fjärrkontrollen? mickiälsk
Vad har ni gemensamt? massor
Har ni samma åsikter om saker? jarå
Planerar ni framtiden ihop? kanske det, vem vet ? ;)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? typ.. 5 dagar ? hehhe
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? men ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? lääääääänge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jodå han mår ganska bra. Han har ju alltid varit lite seg i hjärnan men det är väl lite extra nu ;) Han var i skolan idag tror jag :D

2010-09-06 @ 16:46:53
URL: http://ztinagunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0