BERÄTTA OM..

Berätta om...din drömkille/tjej: jadu. det tog mig 4 år att få Sebastian, så jag kan gott och väl säga att han är min drömkille!

Berätta om...en perfekt helg för dig: finns många perfekta helger. antingen en helg ute på crossbanorna tillsammans med gänget. eller en helg tillsammans med favoriten.

Berätta om...en låt som betyder mycket för dig och varför: "hollywood hills - sunrise avenue" , det är min och Sebbes låt ;)

Berätta om...något du ser fram emot: jag ser fram emot nästa sommarlov!  

Berätta om...något du inte ser fram emot: behöver jag ens säga det? skolan..

Berätta om...hur tror du ditt liv är om 10 år: förhoppningsvis så har jag flyttat ihop med den jag älskar, har ett jobb.. osv osv.

Berätta om...den senaste personen du släppte ut ur ditt liv och varför: no comments.

Berätta om...nästa person du kommer släppa ut ur ditt liv och varför: haha, men vilken jäkla fråga? hur ska jag kunna veta vad som händer här näst?

Berätta om...nästa person du kommer släppa in i ditt liv och varför:
men inte vet jag?

Berätta om...varför du bloggar: jag bloggar för att jag vill ha någonstans att skriva av mig. och ja, jag har haft denhär bloggen i 3 år, om inte mer?! och jag skulle inte vara den jag va idag, om inte bloggen funnits :)

Berätta om...ditt största misstag någonsin: no comments.

Berätta om...något du är stolt över: hmm.. jag vet faktiskt inte.

Berätta om...vem du skulle kunna offra livet för: min familj

Berätta om...din största fobi/rädslor: ormar, grodor.. och sånnadär' äckliga djur!

Berätta om...hur du är som person:
ja, hur tycker ni att jag är som person?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0