DAG 1: PRESENTERA MIG SJÄLV

Den 12 september 1996 föddes lilla jag, på Falu BB. Under mina två första år bodde jag, mamma, pappa, min storebror och katterna i ett radhus i Falun. Men när min lillebror föddes så blev huset för litet, så vi flyttade till en liten by utanför staden. Först till en lägenhet under bara någon månad tills vi fick huset vi köpt.

När jag var 6år började jag i lågstadiet och sedan mellenstadiet. Eller ja, först förskolan. Och där lärde jag känna de mest fantastiska personerna jag någonsin mött. 
Julia och Angelica var jag redan kompisar med sedan dagis. Men de andra.. Elin, Corinne, Victor och ja ni vet vilka ni är! Hade 7 underbara år på den skolan!
Började på ridskola på min födelsedag när jag fyllde 8 år, och där lärde jag känna Viktoria, som jag senare följde med till högstadiet. Skulle egentligen gått på Bjursåsskolan tillsammans med barndomsvännerna. Men jag valde att börja på något nytt. Lärde känna jättesnälla och fina människor. 

I vintras slutade jag dock på ridskolan.. tyckte inte alls att det var roligt längre, och jag trivdes inte där. Men jag blev medryttare på en ponny som stått där tidigare. Sammi. Fina, fina killen. Är inte kvar där längre.. för det tog för mycket tid och det låg på helt fel ställe. Synd.. men det var bäst för oss båda! ♥

Och en till anledning till att jag slutade på ridningen, var att jag fattat ett intresse för en annan sport. Raka motsatsen till hästar! Haha ;) Motocross! Även fast jag har varit uppvuxen med den sporten också, så har jag inte varit nå intresserad alls av det. Men ju äldre jag blev, desto större intresse fick jag!
Så den 22 november 2009 åkte jag och pappa till Rättvik och köpte min första, alldeles egna cross. Min vita pärla :) Det är så himla kul att köra. Dock tävlar jag inte.. men det kanske blir så så småning om ;) 
Min lillebror tävlar hur mycket som helst runtom i Sverige. Och jag är grymt tacksam för det! För hade inte jag följt med på dom, så hade jag aldrig träffat de bästa. Emma Karlsson, Julia Larsson, Emma Jogér, Fredrik Leijon.. och alla ni andra!

Nåja. Det var ganska mycket av min uppväxt och så vidare. Tänkte berätta lite om mitt "nuvarande" jag.
Vi bor fortfarande i samma gamla hus, jag och min familj. Förutom storebror som flyttat för länge sen, haha. Jag går i 9onde klass.

För 4 år sedan lärde jag känna en kille vid namn Sebastian. Vi träffades aldrig. Men var tillsammans 2 gånger.. dock var det inte så seriöst ;) Men ju äldre vi blev desto mognare blev vi. Och i vintras träffades vi för första gången. I'll never forget that moment!
Dock träffades vi inte mer förrän i maj. Och efter det satte allt igång.. Haha, vi blev äntligen tillsammans efter alla dessa år. På riktigt den här gången! 10 juni. En dag jag aldrig kommer glömma!
Den killen är min bästa vän. Min fina älskling ♥

Ja, det var en hel del om mig och mitt liv. Har ni mer frågor, så ställ dom! 



lite bilder genom åren.. btw, jag är egentligen blondin! ;)

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

haha jises vilken bild......fast vi tyckte om den förut minns jag! :-)

2011-08-24 @ 20:31:24
URL: http://wicki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0