DAG 2: VARFÖR BÖRJADE JAG BLOGGA? OCH DAG 3: MENINGEN BAKOM DITT BLOGGNAMN

Jag är en såndär' person som lever ett liv där det händer väldigt mycket. Och jag vill ha någonstans att skriva av mig, om allt som händer. Alla minnen och så vidare.
Innan jag skapade min blogg, så skrev jag dagbok.. eller försökte i alla fall! Men det var inte min grej, för jobbigt och så ;) Så jag startade en blogg för sisdådär 3-4 år sedan. Haha, men allt skriver jag inte här. Allt detdär privata och så.. men det kommer jag oftast ihåg ändå! :) Och många kanske vill veta hur det är att vara en tjej, som är uppvuxen med en speciell sport, och så vidare.. Hoppas det var en bra anledning till varför just jag bloggar!
(och meningen bakom mitt bloggnamn, är väl just för att jag heter Felicia Israelsson. Det är liksom om mitt liv den handlar om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0