FRÅGOR OCH SVAR

Boomia om HALLÅ??????:
Gör en sådant där "dagtema inlägg" alltså typ, dag 1 - min tro, dag 2 - min åsikt om meningen med livet, dag 3 - min uppväxt, dag 4 - min dröm dag 5 - Vad jag vill bli (jobba som) ... du vet sånt där som är roligt och intressant att läsa om! :)
SV; jo, det skulle jag kunna göra, min kusinvitamin ;) Men då behöver jag tips om vart jag kan hitta en sådan lista.. så ni som vet.. SÄG TILL!

Anonym om HALLÅ??????:
Du gick väl i gbo skolan förut va?
Varför började du inte i bjursås så som alla andra gjorde? :)
SV; ja, det gjorde jag. Och jag valde inte Bjurs för att jag trodde att jag skulle få det mycket bättre i stan, och jag hade många nya vänner där. Skulle ha närmare till allting, förutom hemmet. Men ja.. faktiskt så ångrar jag det lite nu. Men, det är ju bara 1 år kvar, och jag har världens bästa klass! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0