SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Cecilia om DET ÄR DAGS FÖR EN..:
Vilket schampo använder du? Du verkar ha så fint hår;)
SV; hmm.. jag tror det är något TREsemmé eller vad det heter.

Emmaaaa om DET ÄR DAGS FÖR EN..:
Om du fick vara vem som helst för en dag, vem skulle du vara då? :-)
SV; jadu, jag vet faktiskt inte. Någon kändis kanske, vem vet? ;)

Matilda ([email protected]) om DET ÄR DAGS FÖR EN..:
Vem är din största förebild? :)
SV; oj vilken fråga.. Haha, tror inte jag har någon förebild faktiskt.

kajsa om DET ÄR DAGS FÖR EN..:
äter du p-piller? isf tycker du det funkar bra? :)
SV; ja, jag äter p-piller. Det funkar hur bra som helst! I love it!

emma om DET ÄR DAGS FÖR EN..:
vad gjorde att du började blogga?
SV; det var många år sedan jag startade en blogg. Men jag tror mest att det var för att jag ville ha någonstans att skriva av mig, eftersom jag först skrev dagböcker förut men det orkade jag inte med så.. Ja, det är nog en anledning till att jag började blogga.

Tack för alla frågor sötisar. Inom kort lägger jag upp en till frågestund, men tills dess kan ni ställa frågor i rutan till vänster. Alltså i BLOGGSVAR. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0