en lista över 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, en hel del saker faktiskt. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag kommer på.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja. 
5. Vilka länder besökte du? Cypern.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jodå, jag har saknat att jag inte träffat de närmaste vännerna i Valbo/Skutskär så himla mycket. Men nu ska det bli ändring på det! 
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 14 augusti, då det blev Mick och jag. Och den 16 juli, då Mabel avlivades.. & såklart DALACROSSEN i somras!
8. Vad var din största framgång 2010? Jag tycker att jag fått mycket bättre självförtroende, och vågar säga vad jag tycker, sen är det väl något mer också.
9. Största misstaget? Ingenting jag kommer på nu. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inte allvarligt i alla fall. 
11. Bästa köpet? Min telefon, hihi iphone 3gs och systemkameran, men den fick jag ju av mina föräldrar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Haha, godis? Nej, men jag vet inte.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, det är klart. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Alla Nomy låtar, Hey soul sister, Jay Smiths låtar osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare faktiskt..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Att jag inte tränat som jag velat, haha..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Hmm.. att jag inte blivit så sur för småsaker jämt.
18. Hur tillbringar du julen? Som vanligt. Det var ju ett jämt år, så då firades julen hos oss. Moster, hennes man, deras 3 barn, min familj + storebrorsans lillebror, morfar, pappas tremänning som också är min kusins kille. Sen var det väl några mer också.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? Hmm.. har faktiskt inte kollat så himla mycket på TV så jag vet inte.
21. Bästa boken du läste i år? Haha, jag kommer inte ihåg vad boken heter!
22. Största musikaliska upptäckten? Jay Smith.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kommer inte ihåg vad jag fick, haha!
25. Något du önskade dig men inte fick? kolla svaret ovanför.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag var först på gudstjänst med konfan, sen åkte jag hem och firade min födelsedag med släkt, familj och min pojkvän!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, det bästa var när jag fick min prins.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jag har väl tänkt mer vad jag haft på mig, men ändå har det varit typ vardags stil. Bryr mig faktiskt inte så jäkla mycket om kläder osv.
29. Vad fick dig att må bra? Mick fick mig att inse vad kärlek verkligen är. Sara och jag kom så jäkla nära varandra, så vi är bästisar hihi.. Och så kom jag närmare Emma och Julia! Blev kompis med Loffe också!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha ingen aning!
31. Vem saknade du? Många..
32. De bästa nya människorna du träffade? Kolla svaret på fråga 29 ;)

Kommentarer
Postat av: Hej

Kul att Line skriver av dig på vissa punkter. ;)

2011-01-02 @ 23:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0