IGÅR OCH IDAG

Nu kan jag slänga in ett inlägg. Hade fullt upp igår och idag också. Gårdagen bestod av provridningen, och ni vill väl veta hur det gick? ;) Det gick superbra! Får åka dit till ponnyn hur mycket jag vill, känns hur bra som helst! Ja, ni kan ju förstå att jag är väldigt glad över det :) Klockan 17 igår började våran bowling tid. Tävlades mot mami, papi, mina två bröder, farmor, farfar och farbror. Jag kom 3a! Pappa och storebror låg 1a och 2a. Haha, jag har fan blivit duktig på bowling ;)
Idag har jag haft en heldag med min storebror. Var på arbetsförmedlingen, käkade pizza, hälsade på hos mina tremänningar och så. Det var väldigt trevligt! :)
Nu ska jag prata skype med älskling. LATERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0