#3 MINA RÄDSLOR/FOBIER

Okej. Hur ska jag kunna skriva det här inlägget utan att få panik?! Well, let's see!
Jag har en stor fobi för ormar, sniglar, paddor, grodor och sånnadär slemmiga saker. Okej, ormar är inte slemmiga, men jag hatar dom ändå. Förut hade jag inte någon rädsla för dom, men nu vet jag inte vad som hänt. Spindlar är helt OK. faktiskt, det har jag alltid tyckt.
En annan rädsla jag har är att någon i min familj/släkt dör före mig. Vet inte vad jag skulle göra då.. men vi alla vet att det en vacker dag kommer hända.. :(

Tror faktiskt inte att jag har några andra rädslor eller fobier.. ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

bloglovin =)

2011-01-23 @ 13:51:26
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0