SVAR; bilder när jag rider

- om SMÄLTER LITE DÅ..:
kan du inte lägga ut bilder i stallet och när du rider ?
SV; har tyvärr inga bilder än, men det kommer nog bli en hel del bilder på mig och Sammi. Men kan slänga upp några gamla bilder, där jag rider andra hästar.
Mingla och jag. 1-2 år sedan.
Steve och jag, typ 3-4 år sedan.
Hassan och jag, ridlägret 2008. Då var det även första gången jag tävlade, och då kom jag på delad andra plats.
Doris och jag, 2 år sedan.
Mikado och jag. Saknar dig favoriten <3
Dåliga bilder på mig och Axel. 3 år sedan.
Jag och Rebel R, som även var den första hästen jag ramlade av. Saknar dig <3
Jag och Lola. Finns mer bilder på oss, men hittar dom inte.
Sammi och jag, ridlägret 2009. Nu är det vi igen ♥
Ja, det var en hel del bilder som jag tagit från min bilddagbok. Dålig kvallite, men det duger väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0