SV; ARAGON

* om KOLLA HÄR::

hur länge har ni haft Aragon? :)
och vad är det som du gillar hos honom? :D
ni är söt tsm, du och din hund :)

SV; vi har haft Aragon sedan han var 5 år. Alltså lite mer än 3 år. Först hade vi honom på foder i 1 år, men när tiden var inne och vi skulle lämna tillbaka honom, så fick vi köpa honom. Ingen i familjen skulle klarat av att lämna tillbaka honom. Våran lilla prins.
Vad jag gillar hos Aragon? Det var en bra fråga.. det finns ingenting som jag ogillar med honom. Så jag gillar hela han. Jag älskar hans sätt att trösta mig när jag gråter Jag älskar att vara i hans närhet. Varje morgon när man kommer ner från övervåningen, så står han där och vifftar på sin svans och hoppar runt och är hur glad som helst. Det älskar jag. Och när man varit borta ett tag, och kommer hem, då springer han in och hämtar skor och slänger runt med, han blir hur glad som helst. Det älskar jag också.
Jag älskar honom. Vet inte vad jag skulle göra utan Aragon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0