IT HURTS TO KNOW THAT YOU'RE NOT HERE WITH ME ANYMORE.


ord kan inte beskriva saknaden. hur mycket jag saknar dig.. oss.. allt. vi delade våra liv tillsammans. vi gjorde verkligen allt. jag var så rädd att dethär skulle hända. att vara utan dig. och ja, nu står jag här.. utan dig. och jag kan inte hålla mig längre. jag vill inte dethär mer. orkar ingenting utan dig. vad fan hände?
vet inte hur många tårar som fallit nedför min kind. tänker på dig jämt. på oss. på det vi hade. på hur nära vi stod varandra. jag önskar inget annat än att det blev som förut igen. du o jag.
du var den jag berättade allt för. det var dig jag pratade med när jag grät. det var du som tröstade mig. det var du som gjorde mig glad. det gör så ont. trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt.
som jag sa förut.. "oavsett vad som händer, så kommer jag alltid att älska dig, alltid!". that's true!
my other half.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0