-


Anonym om FRÅGESTUND:
Hur är det mellan dig och Mick? ;o
SV; det är ingenting mellan mig och Mick. It's over.

juliahbaby
om FRÅGESTUND:
vilka bloggar följer du :)?
SV; jag följer din, Malin Åsenlunds, Hanna Jonssons, Isabelle Strömbergs, och mina närmaste vänner.

Anonym om FRÅGESTUND:
om du fick välja EN tatuering och EN piercing, vart skulle du då sätta dem och vad skulle det vara gör tatuering? :)
SV; den enda piercingen jag skulle vilja göra är navelpiercing. Tatuering? Hmm.. har inte tänkt på att göra en tatuering än så länge. Ska fundera lite mer.

Anonym om FRÅGESTUND:
Varför tog det slut mellan dig och Mick?
Det var som att ni var meant to be liksom.
SV; privat.

Anonym om FRÅGESTUND:
om du endast fick välja ett köp som du gjort och som du verkligen ångrar vad skulle det då vara? :)
SV; jag vet faktiskt inte, haha.

Elvira om FRÅGESTUND:
Varför tog de slut mellan dig och mick?
Vad har du gjort med loffe?
SV; som jag sa tidigare, så är det privat. Vad jag och Loffe har gjort? Antar att du menar pussar och sånt, men nej inget sånt alls. Loffe är en nära vän till både mig och min familj!

Anonym om FRÅGESTUND:
Vem på din skola tycker du e snyggast, kille OCH tjej :P
SV; den snyggaste tjejen är Matilda Olén, killen.. Axel Jansson tror jag.

Sofie om FRÅGESTUND:
VIlket är det bästa minne du har här i livet ? :)
Favoritlåt?
Favorit plagg i garderoben?
SV; jag har många bra minnen i mitt liv, kan inte säga att nåt är bäst, för alla är verkligen bra. Alla låtar med JLT är mina favoriter! Mina jeansshorts är mitt favoritplagg.

Ana om FRÅGESTUND:
Vilka är dina barndomsvänner?
Vad är dina favoritminnen med dom? :)
luuvv your blog btw ;)
SV; mina barndomsvänner är Angelica, Julia W och så vidare. Vi har alla fortfarande kontakten. Vi har supermånga minnen, så jag vet inte riktigt ;)

Anonym om FRÅGESTUND:
hur lång är du ?
har du några komplex för din kropp ?

btw älskar din blogg! <3
SV, jag är bara 157cm lång. Nej, jag tror inte jag skäms för nåt på min kropp. Alla är som dom är liksom!

Tack för alla frågor, hoppas era svar duger. Annars kan ni mejla mig ([email protected]), eller ställa frågor i BLOGGSVAR till vänster i menyn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt mellan dig o sara

2011-07-13 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0