GYMMA

Hallihallå, alla människor där ute i Sverige! Slutade halv tre idag, tidigaste vi slutar på hela veckan. Tog mig en promenad ner till stan med Emmy och Simon. Svängde in på lite affärer innan jag åkte hem, och med mig fick jag en ny foundation och en borste till den. 
Om en stund ska jag gå ner till FG, som vi så fint kallade stället när jag var där för 3 år sedan. Ska nämligen dit varje torsdag, för vet ni vad? Jag ska nämligen börja gymma! Personalen på FritidsGården har fixat så att de folk som anmält sig till de, kan gymma på torsdagarna. Bra va? :) Äntligen!
Men nu ska jag stoppa i mig något att äta, och sedan sticka iväg. 

Dock börjar vi inte gymma förrän nästa vecka. Idag blir det mest prat och så vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0