LITE OM HELGEN

Ooupss.. vilken dålig uppdatering! Men jag har verkligen haft en superbra helg, och har inte ens haft tanken att slå igång datorn ;) Hur skönt som helst!
I fredags åkte jag, som sagt, till Sebbe (eller hans föräldrar;)). Vi åt grillat, efterrätt och lite senare bastade vi. Myspys!
Medan Sebbe hade träning igår, stannade jag kvar och hjälpte hans mamma med hästarna. Vi löshoppade 3 åringar. Superkul! Och Farello var duktig :) Framåt kvällen åkte vi hem till min farmor och farfar för att fira en lite försenad födelsedag. Och igår kväll åt vi tacos när vi kom hem igen, sen kikade vi på TV.
Nåja. Har precis varit och kikat på hans match, blev 0-0 i perioderna. 0-0 i förläningen.. så det blev straffar och Mora fick in pucken. Men men..
Om en stund ska vi gå ner till hallen igen, för att kika på A-lagets match! Så, pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0