BRA BLOGGNING... ELLER?

Bra bloggning Felicia, verkligen! Fast..? Haha, nej, inte riktigt. Men igår kväll hämtade Sebbes pappa och storebror mig. Åt middag och efterrätt osv. Firade typ min födelsedag! :) Jättetrevligt! 
Sen skjutsade dom hem mig efter elva, var tvungen att åka hem till hunden eftersom vi var hemma själva i helgen. Och imorse hämtade Sebbes mamma och bror mig, och så åkte vi till Leksand och kikade på matchen mellan Leksand och Västerås. Vinst för hemmalaget! Både igår och idag! Grattis grabbar! ;)
Har städat och gjort läxor nu på kvällen. Det kommer ju gäster imorgon! Tänk att jag fyller år... Aja, nu ska lillebror ha sin dator. Hörs imorgon! Godnatt! ♥

Bästa ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0