FÖDELSEDAGSPRESENTER

Sebastian klagade på att bloggen var för lite uppdaterad, för han hade ingenting att läsa. Och ja, jag håller med honom! Men jag har haft fullt upp de senaste dagarna. Red ju igår, och det var hoppning. Fick rida Ringo, och det gick jättebra! Har inte hoppat på 1 år, så ja, det var efterlängtat :)
Har sovmorgon idag, så jag börjar 9.20. Skönt! 
Aja, bloggar nog senare. Puss, och ha en bra dag! 

Bakade mina 2 tårtor i måndags. Mums!
LITE AV FÖDELSEDAGSPRESENTERNA:
iPhoneskal
äppelmos (från morfar)
godis
läppglans
linne
blommor
läppbalsam
2 nagellack
iPhonehögtalare
200 kr presentkort på Gina Tricot
800 kr från farmor och farfar
1000 kr från mami och papi
300 kr från morfar

och så vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0