SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

FRÅGA; Om du skulle skaffa häst, vilken ras skulle den vara?
Har du någon favoritras? 
Ska den då vara en unghäst eller en gammal och erfaren?
SVAR; om jag skulle skaffa häst, så skulle jag vilja ha en lagom häst. Jag själv är bara 157cm lång. Jalle är perfekt storlek för mig, och han är 153 cm i mkh. Och jag verkligen älskar arab hästar! Så om jag skulle skaffa häst, så skulle det nog vara en arab eller en gullig new forest. Och dom två är nog mina favoritraser :) Den ska inte vara för ung och inte för gammal. Runt 10 års åldern typ!

FRÅGA;
Oss crossfotografer emellan vill jag fråga ett par saker.. :-)
Vad använder du för program när du redigerar dina bilder?
Och är du själv gällande "mxphotographs"? Grymt snygga bilder tar du iaf! :)
/ Evelina Utter
SVAR; jag redigerar bilderna i ett program som fanns på min dator, windows live photo gallery tror jag att det heter. Hmm.. förstår inte riktigt vad du menar, haha, men jag antar att du undrar om det bara är jag som är "mxphotographs" och ja, det är jag! Tusen tack! Du tar inte heller så dåliga bilder Evelina! :) 

FRÅGA; 1. Är du oskuld ?
2. Hur många läsare brukar du ha ?
3. Är det många killar som tycker om dig ?

kram! :)

SVAR; 1. inga kommentarer! 
2. Just nu går det mest uppåt i antal läsare, vilket är riktigt roligt. Har över 100 unika varje dag!
3. Bra fråga hörrudu. Inget jag kan svara på direkt ;) 
Kram

FRÅGA; om jag säger "vicky och fellan" vad tänker du på då? :-)
SVAR; jadu Viktoria. Jag tänker på dig och mig, och på allt vi gjorde förut. På hur nära vi var, och hur kul vi hade. Men saker har hänt och vi är inte alls de vi var förut. Vilket är väldigt synd! Kram på dig!

FRÅGA; Vad fick dig att börja blogga ? 
hur lång e du :)
SVAR; jag ville ha någonstans att skriva av mig, och så. Började blogga för.. vad äre det nudå.. 3 år sedan eller nåt sånt :) Jag är 157 cm lång!

FRÅGA; Vad fick dig att börja blogga?
SVAR; svaret hittar du i frågan ovanför! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0