IDAG FICK JAG HEM DOM

Tog hem typ alla mina ridgrejer igår, i alla fall skorna och kläderna. Passar på att tvätta allting, och så har jag precis putsat upp mina ridskor som blev superskitiga efter stalljouren i söndags, nu när jag inte kommer att rida på 2 veckor. Det svider i hjärtat, men det ska bli skönt att få komma iväg ett litet tag. Mamma hämtade ut paketet från Hööks idag också, så nu har jag fått hem mina chaps! :) De är lite långa, men det fanns inge kortare, så dom duger. De sitter bra i alla fall. Är ju liksom inte så jättelång, haha..




Syns ganska så rejält tydligt att de är lite långa på sista bilden, haha. Men jag gillar dom. Kostade ju liksom under 200 ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Men dom var ju snygga! :)

2012-04-25 @ 22:12:08
URL: http://tinagr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0