Q - VILL DU HA EGEN HÄST?

Vill du ha egen häst? :-)
- Ja, absolut! Men jag har liksom inte riktigt den tiden just nu, då jag går i skolan och har mycket annat för mig när jag väl är ledig. Jag är faktiskt nöjd med hur jag har det nu också, då jag har Gayaal som medryttarhäst någon dag i veckan. Så det är ju som "egen häst" nästan. Min familj har heller inte den tiden så de skulle kunna hjälpa mig om jag hade en häst, eftersom dom lägger ner sjukt mycket tid på motocrossen och alla tävlingar hit och dit. I framtiden så är jag ägare av en häst, det är jag säker på, men just nu är inte den tiden inne.

Finaste killen. Han är precis som min drömhäst, och jag är glad att jag får ta hand om honom ibland! ♥ Tusen tack Annica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0