Q/A - EN LISTA

-OM DIG, ALLMÄNT-
Hur gammal är du? - 15 år, 7 månader och 6 dagar.
Hur lång är du? - Jättelång! Hela 157 centimeter! ...
Hur mycket väger du? - 50kg.
Har du några piercingar/tatueringar? - Ja. Naveln, 5 i öronen men inga tatueringar.
Vilken skola går du på? - Britsarvsskolan i cirkus 2 månader till.
Vad vill du bli när du blir äldre? - Vet faktiskt inte riktigt än.
Är du singel? - Nixpix.
Har du syskon? - Ja, två bröder.
Var bor du? - Strax utanför Falun.
Är du nöjd med dig själv? - Hmm, ja.
Vad tror du andra får för intryck av dig? - Ja, vad tycker ni? Själv vet jag inte.
Din favoritmaträtt? - Kinamat!
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Vet faktiskt inte. Men hatar oliver om det gills?
Din naturliga hårfärg? - Blond.
-

 

- SENASTE -
Som ringde dig? - Pappa.
Som smsa dig? - Viktoria.
Som du smsa? - Sebastian.
Som du kramade? - Min kusins mamma, tror jag.
Som du kysste? - Aragon. Höhö. Nej, men Sebastian.
Som du slog? - Hihi, Sebastian tror jag. PÅ SKOJ!
Som du bråka med? - Lillebror, as usually, haha.
Som massera dig? - Antagligen Sebastian.
Som du dela dricka med? - Åter igen, Sebastian.
Missade samtalet? - Igår, från Johan i min klass, då jag ville ha nummer från folk i klassen.

 

- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Jajamen!
Hur många har du haft sex med? - Det du.
Hur många gånger har du varit kär? - Flera gånger. 
Har du blivit dumpad? - Mjo.
Har du dumpat någon? - Ja.
Kärlek vs sex? - Menar du förhållande eller one night stand? Isf, kärlek.
Ditt längsta förhållande? - Det jag är mitt uppe i just nu, med Sebastian. 10 månader!!
Vad faller du för hos killar? - Först och främst utséendet, sedan får man ju se vad det leder till. Deras tankar, omtänksamet, kärlek och allt det där.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja, absolut.
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Klart.
Vad använder du för preventivmedel? - P-piller.
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - Det är helt upp till en själv!
-

 

- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Ja.
Parfym? - Ja.
Kjolar? - Nej.
Klänningar? - Japp.
Hoodtröjor? - Mysja!
Hårmousse? - Nej, bara ibland.
Hårspray? - Helt sjukt att jag säger det, men NEJ. Trodde aldrig jag skulle klara mig utan hårspray.
Klackskor? - Ja, ibland.
Body spray? - Nej.
Rouge? - Mja.
Foundation? - Ja.
Ringar? - Nja.
Mössa? - Nix. Bara på vintern, när jag är utomhus på aktiviteter.
Hårband? - Nej.
Nagellack? - Ja.

-

 

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Nej!
Har du druckit alkohol? - Nej.
Röker du? - Fy, nej!
Snusar du? - Ännu värre, nej.
Har du druckit så mycket att du spytt? - Dricker inte, så nej.
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nej.
Har du tagit droger? - Nej.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Nej.
Har du strulat med en främling på fyllan? - Aldrig varit på fyllan, nej där också.
Ljuger du ofta för dina vänner? - Aldrig.
Har du mobbat någon? - Hmm.. Inte vad jag kan komma på!

-

- VEM/VILKA... -
Är din bästavän? - Min underbara hund, Sebastian och min kusin Maria.
Saknar du? - Barndomen. Vänskapen jag, Viktoria och Sara hade förut. Mabel. Rebell. Sammi. Ja, det kan göras till en lång lista!
Umgås du mest med? - Dum fråga. Sebastian.
Stör du dig på? - Det du.
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Caroline B ♥
Vem puffade dig senaste på facebook? - Minns inte.
Vem skrev du senaste med på msn? - Haha, använder inte MSN längre.
Vem kommer du träffa imorgon? - Klassen. Sen får vi se om jag pallar gymmet.
I din klass umgås du mest med? - Simon, Johan, Östgren.
Skulle du vlija se ut som? - Mig själv. Jag kan aldrig ändra på mitt utséende, eller bli någon annan. Man får helt enkelt ta och trivas och acceptera sig själv!

-

 

- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Ja.
Har du en hund? - Ja, Aragon.
Har du en katt? - Ja, Tarzan.
Har du varit utomlands nångång? - 3 gånger, åker om 11 dagar på en till resa.
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Japp.
Är du blyg? - Beror på.
Ska du ta körkort? - Om jag kan/får..
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Vi får se. Just nu - nej.
Vill du har barn? - Absolut.
Hade du kunnat adoptera? - Om det var den sista utvägen att inte kunna få egna barn, så ja.
Hade du kunnat adoptera bort? - Nja. Tror inte det!
Har du en egen dator? - Ja.
Går du i högstadiet? - Mjo.
Går du på gymnasie? - Nix.
Är dina föräldrar skilda? - Nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0