TÅRAR AV LYCKA


- Den bilden är snart 1 år gammal. Och den bilden visar min lycka, som jag har när jag är i din närhet. Tänk att det har varit vi två, du och jag, i snart 366 dagar, 12 månader, 1 år. Jag är lyckligt lottad. För jag har dig. Och dig älskar jag. Ja, Sebastian jag älskar dig så mycket att det inte ens går att beskriva med ord. Att älska dig är så lätt. Allting med dig är så bra. Hur kan du vara så bra?
Att du valde just mig är ett mirakel. Du ger mig så mycket. Mod, kraft och ork. Min älskade. Med dig är jag lycklig. Med dig kan jag vara mig själv. Du förstår mig som ingen annan gör. Ingen kommer någonsin förstå mig så bra som du gör. Jag har gått igenom mycket genom åren. Men jag hade inte orkat utan ditt stöd vid min sida. Tack. Tack min allra käraste. Jag vet att vi kan. Jag vet att vi tar oss igenom nästan allt.
Alla stunder med dig har varit de bästa i mitt liv. Och vet du? Jag ser fram emot många fler.
Tårar av lycka. Och med den största sanningen, så kan jag säga att du är den bästa
& jag älskar dig mest ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0