ÅTERIGEN EN BRA DAG

Det blir ett tråkigt mobilinlägg igen. Det har återigen varit en klockren dag! Legat ute i solen då vädret för en gång skull levererar, badat hunden, träffat Corinne och nu på kvällen åkte jag till stallet för att rida lektion på Jalle. Terminen startade idag och jag var sjukg taggad innan, och fy vad bra det gick! Bästa hästen. Tycker synd om min kusin bara. Hon flög in i väggen då hon åkte av ponnyn, men det gick bra, som tur var!
Jossan och jag tog sällskap på våra mopeder hem, och vi fick snuten bakom oss. Snacka om att hjärtat bankade och slog, haha, fick massa tankar i huvudet som "har jag mitt körkort med mig? Kolla ordentligt i korsningarna! Kör jag för fort nu????" och så, haha, men tur så körde vi lagligt och vi blev inte stoppade i alla fall, trots att de följde efter en bra bit!
Nu ska jag sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

DIN KROPP KVINNA!!

2012-08-15 @ 22:40:16
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0