BAKAT SOM EN TOK

Medan familjen åkte iväg på crossträning ställde jag mig i köket och bakade massor. Gjorde en tårtbotten, sockerkaka, dumlemuffins och chokladbollar som vi ska ha på kalaset imorgon då min lillebror fyller fjortis!
Har hunnit plocka lite i mitt rum också. Mamma hämtar mina nya sängbord imorgon, och sen ska vi se vad vi ska göra med soffan. Ska även fixa en gavel till sängen och lite överkast och så, men sen är det så gott som klart! Känns super men den ny säng och att det är om möblerat :) 
Nu ska jag städa, äta och redigera och rensa bilder. 

Blir en variant av dessa tårtor imorgon.

Kommentarer
Postat av: majsan

Skulle inte du kunna skriva hur du gör tårtorna, alltså resept och allting? skulle gärna också vilja baka en tårta.
Du har jätte fin blogg :)

2012-08-13 @ 12:27:36
Postat av: Hanna

Muns vad gott! :)

2012-08-14 @ 09:52:43
URL: http://hannastory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0