KVÄLLEN I ORD OCH BILD

Stod för middagen idag - hemmagjorda köttfärsbiffar med klyftpotatis, vitlöksbröd och sallad. Supergott och enkelt!! Efter maten frågade pappa om jag ville hämta lillebror i Falun, och självklart ställde jag upp. Bara kul att åka moped, haha! Hälsade på farmor och farfar på vägen hem, fikade och pratade. Länge sedan jag träffade dom.. Men det blir oftare nu, när jag kan åka dit själv osv. Gick även en lite lagomt lång promenad med bebisen nu på kvällen också, mys! Ja ja, nu ska jag sova. Den nya säng kom inte idag, så får sova gott ännu en natt i min lilla säng!


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

Nu är dagens blogg utsedd. Blev det du? Om inte så är det bara att anmäla sig igen. Allt bra annars? :D
Kram!

2012-08-08 @ 01:04:22
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0