17 DECEMBER - 11.51

Godmorgon. Tänkte gå till skolan idag, men kunde inte somna igår kväll och när jag vaknade imorse hade jag ont i magen. Så jag stannade hemma och gör massa hemuppgifter istället. Hoppas att jag är piggare imorgon. Saknar verkligen skolan och mina vänner! 
Hur som haver. Har gjort en god och välbehövlig frukost. Jag har nämligen lite problem med magen, så har ont titt som tätt. Men jag gjorde iordning lite A-fil med müssli, russin och 1-2 matskedar psylliumfrön (fröna gör så att magen börjar arbeta osv). Snabbt, gott och enkelt. Men min mage blir fakiskt bättre av dom där fröna, så det är tur att de finns.
Nu ska jag ta tag i skolarbete, naturkunskap står först på listan. Sen plugga lite matematik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0