IGÅR IDAG IMORGON

Har spenderat lite tid med Sebastian och hans familj i helgen, vilket behövdes. Och igår var jag i skolan en stund, pratade med skolsköterskan om allt det här osv. Försökte baka pepparkakor när jag kom hem. Det tog tid, har inte samma ork i kroppen nu, så jag fick sitta ner hela tiden. Men pepparkakor blev det! På kvällen var jag hemma med familjen, tittade på TV och tog det bara lugnt. Välbehövligt det med.
Idag fick jag åka till skolan och äta julbord med mina vänner, saknat dom, men sen gick jag hem. Köpte lite julklappar på vägen så nu är det avklarat. Väntar på att de andra ska komma hem. Imorgon och på torsdag är min klass ledig, så det är superskönt. Ska rida imorgonkväll för första gången på typ 2-3 veckor. Saknar hästarna och mina stallkompisar. Ska dock inte rida Jalle eftersom han kan bli väldigt het, pigg och stark (inte det jag behöver nu direkt) så ska låna en lugn ponny/häst från ridskolan. Åker dit tidigare, ska prata med min ridlärare and so on. Hörs!

Oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0