INLAGD PÅ SJUKHUSET

Den här helgen blev inte som tänkt. Åtminstone inte gårdagen. Var på fest hos mina kusiner i lördags, och igår när jag kom hem fick jag jättemånga "ljusryck" (ni som känner mig vet vad jag menar, men det är ofrivilliga ryckningar i kroppen), det var mer än vanligt. Stod och bakade lussebullar när jag plötsligt fick kramp i handen och vidare ut i armen och sedan blev allt svart. Jag var hemma själv, så lillebror och pappa hittade mig medvetslös och okontaktbar på golvet. De ringde efter ambulans och jag vaknade när de skulle sätta nål i min arm. Jag blev inlagd så har sovit på sjukhuset inatt. De ska nog göra mer prover idag, så vi får se när jag får komma hem. Har jätteont i tungan då jag måste bitit mig rejält när jag ramlade, har ont på näsbenet, i pannan och bakhuvudet. Inte så konstigt kanske, när jag föll handlöst.
Men jag hör av mig när jag är på benen igen.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

OJ! Krya på dig!!!

2012-12-04 @ 16:40:53
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0