JULFIRANDE

Nu var julen över för den här gången. Den har varit suverän, verkligen. Farmor, farfar och farbror var här på julaftonen. Och vet ni? MIN STOREBROR ÄR HÄR! Han har ju flyttat till Irland, så det är superkul att han är hemma i Sverige ett tag igen. På juldagen blev det en morgontur på Gayaal med Eva och Farello också, sen hem och fira jul med morfar och sen åkte jag hem till Sebbe igen. Familjen Forsberg var där så vi åt mat osv. Trevligt!
Igår red jag ut på Jalle, helt själv, och barbacka för första gången. Åh, det var så mysigt!
Idag ska jag sätta mig på bussen och åka till Mora. Sebastian spelar nämligen FM Mattsson Cup där i veckan, så ska se en match idag. Sover hos hans föräldrar inatt då jag har stalljour imorgon! 
Visar bilder och julklappar en annan gång. Glöm inte frågestunden HÄR!
Jag och mina bröder ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0