8

Idag har jag och Sebbe hållt ihop i 8 månader. De bästa i hela mitt liv. Älskade, älskade du!
Och vet ni vad? Jag får somna brevid honom ikväll, nästan första "månadsdagen" vi träffas, hehe. Men ja. Myspys. Åker dit om ett tag, ska bara packa och kolla så jag har med mig alla skidgrejer för vi ska nämligen till backen imorgon. Hua. Inte åkt på över 1 år! :) Men det ska nog bli kul. Om inte, så kommer dom ha roligt åt mig, haha.
Allt det där innebär att bloggen inte kommer vara aktiv under helgen, men jag är tillbaka så fort jag kan. Under tiden kan ni ju ställa frågor i FRÅGESTUNDEN!
Puss och kram, ha en bra helg! ♥

Dig älskar jag. Jag älskar dig, utav hela mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: hananebbaaxelsson

Super fin blogg! :)

2012-02-12 @ 00:21:20
URL: http://eebbaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0