Q/A - ALLA HJÄRTANS DAG PRESENT

Jättesöta! Men du, vad kan man köpa till sin pojkvän/flickvän i alla hjärtans dag present? Din blogg är grym!
- Först och främst vill jag bara säga att jag blir så himla glad när jag får höra sådant, om mig och Sebastian! Gullisar. Men nu till frågan - vad kan man köpa till sin pojk/flickvän i alla hjärtans dag present? Det behöver ju absolut inte vara något dyrt, men jag tycker i alla fall att det borde ha med "alla hjärtans dag" att göra, så varför inte en chokladask, rosor, doftljus,, något fint smycke, eller nåt i den stilen, kanske en tröja? Det är helt upp till en själv. Men kom ihåg att det inte behöver vara en sak, du kan ju även bjuda ut honom/henne på en romantisk middag (eller överaska med en hemmagjord), på bio eller nåt sånt.
Hoppas att mitt svar räcker, kram!


Kommentarer
Postat av: Elin♥

Ha en bra alla hjärtans dag!♥

2012-02-14 @ 10:28:23
URL: http://elinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0