GAYAAL

Jag vill tacka dig, för det mot och styrka du ger mig. Innan du hamnade i mitt liv, trodde jag att mitt liv som hästtjej var över. Jag hade ingenting kvar utav det. Hade slutat på ridskolan, och lämnat min medryttarponny pågrund av tidbrist. Jag hade absolut noll, och trodde verkligen att det var över. Men jag fick chansen att rida dig, att ta hand om dig några dagar i veckan. Och det är jag glad över. Jag är glad att jag har dig, jag är glad över oss. 
Tack vare dig, så har jag utvecklats så otroligt mycket. Mycket tack vare din ägare Annica också. Vet inte hur jag ska kunna tacka er, tillräckligt. Att jag har fått tillbaka mitt självförtroende, att jag vet att jag kan göra vissa saker som jag tror är omöjliga, det är tack vare dig. Finaste Gayaal.
Du är speciell. Men det är det jag tycker om. Nu ser jag fram emot en tid med dig.
Världens bästa häst,
Gayaal gaspedal som du så fint kallas ibland din toker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0