EN LISTA

Namn - Felicia Maria Israelsson
Vilken färg har dina skor? - Det är olika. Just nu har jag snott mammas skor, ett par svarta sköna.
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Haha, oj, vilken fråga.. Finns nog inget svar till den heller.
Vem kysste du senast? - Sebastian.
Vem kramade du senast? - Humm.. Sebastian tror jag.
När såg du din bästavän senast? - Fleeera veckor sedan, åh, EMMY!!
Din favoritfilm? - Vet faktiskt inte.
Din favoritlåt? - Massvis. Volbeat låtar, haha.
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej, inte vad jag kan komma på.
När vaknade du imorse? - Hade klockan på 9, så gick väl upp strax efter det.
Gillar du hästar? - Älskar var ordet.
Har du ett turnummer? Vilket? - Njae, ett nummer kan väl ändå inte GE tur. Men det kan däremot BETYDA eller liknande. Favoritnumrerna är i alla fall 3, 5 och 7.
Vem hade du velat träffa just nu? - Men bra fråga. Sebastian och Emmy såklart.
Vilket är det bästa året hittils? - Två tusen elva, helt klart!
Är du kär? - Jajamen!
Är du en rökare? - Usch nej.
Föredrar du snus eller rökning? - Helst ingenting utav det.
Vad heter du i mellannamn? - Maria.
Har du en blogg? - Ja, här är den.
Vilken klass går du i? - 9B.
Ditt favoritband? - John Lindberg Trio, Volbeat.
Din favoritartist? - Vet inte riktigt.
Göteborg eller Stockholm? - Hmm, har inte varit i Göteborg på flera år, så jag vet inte riktigt.
Vart bor du? - Lite utanför Falun.
Vart vill du bo? - Jag trivs bra här i den by jag bor i, vill inte bo i någon jättestor stad. Haha.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - We med Volbeat.
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Flickan och kråkan med Timbuktu
Vem skrev till dig på msn senast? - Tror det var Sebastian, är aldrig inne där längre.
Vem skrev du senast sms med? - Skrev med gjorde jag med Eva, skickade precis ett sms till Sebbe men han är ju på match just nu, så har inte fått svar än, haha.
Vem ringde dig senast? - Pappa.
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på min fina katt.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Det är väl inget jag kan ge svar på nu. Men väldigt gammal hoppas jag på!
Vad vill du jobba/jobbar som? - Don't know..
Var är dina syskon just nu? - Fredrik vet jag inte, Hampus är på övervåningen.
Senasta kändisen du såg? - JOHN LINDBERG, PÅ ICA MAXI IDAG!!! Dog typ.
Favoritkändis? - Vet inte.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igår.
Har du piercingar? Isåfall, vart? - 5 i öronen, 1 i naveln.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Den jag lyssnar på just nu, Home - Edward Sharpe & The Magnetic Zeros
När grät du senast? - Vet inte riktigt.
Är du vig? - En gång i tiden var jag, men nu - näää.
Vad står det i ditt näst senast skickade sms och vem var det till? - "Ja, nu dog jag! :-D" till Sebastians mamma.
Använder du hårspray? - Ibland. B
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha ett förhållande, med världens bästa.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha, ja när jag var mindre.
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på.
Vill du gifta dig i framtiden? - Absolut. Vill vara gift och lycklig!
Vilken vän vet mest om dig? - Behöver jag inte ens svara på. Eftersom jag och Sebastian känt varandra sedan vi var 11 och 12 år, så är det rätt självklart att det är han som vet mest om mig. Emmy och Sara vet också massor.
Vem är den perversaste person du känner? - Haha, jag vet inte.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Hmm, utseéndet antagligen.
Favoritdryck? - Iste, annars typ öhm.. Vet inte.
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Vet inte, eftersom jag inte dricker!
Senaste CD-skivan du köpte? - Men du.. CD-skivor, vad är det? Typ.
Har du några plancher i ditt rum? - Nej, men tavlor.
Vad ska du göra i sommar? - MOTOCROSS!!!!!!!!!! Och bara ta det lugnt med nära och kära!
Hur många har du strulat med på en kväll? - 1.
Har du rökt på/knarkat? - Nej!
Hur ofta festar du? - Har aldrig gjort.
Favoritskådespelare? - Vet inte.
Favoritkomiker? - Men, jag vet inte!
Klänning eller kjol? - Klänning.
Har du varit med på TV? - Ja.
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Olika. Allt från nyheter till massa dokumänterer och skit.
Snyggaste kändisen? - Men, JAG VET INTE!
Vart vill du resa innan du dör? - Tillbaka till Cypern, Thailand, Grekland osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0