Q/A - SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN


Då var frågestunden avslutad. Tack för alla frågor som ställts.

Q - halllå fina du, kommer med lite frågor. Ska du på P&L? Bästa sommarminnet från 2011? Var det tråkigt att lämna brits? Varför valde du just gymnasie i Borlänge? HA EN BRA SOMMAR!
A - Hej snyggis. Nej, jag var inte på P&L. Bästa sommarminnet från 2011 måste nog vara dagen då jag och Sebastian blev två, det är något jag alltid kommer att minnas. Nja, visst var det tråkigt att lämna klassen och så, men själva skolan är skön att slippa nu med tanke på hur den ser ut ;) Jag valde gymnasiet i Borlänge för att den linje jag vill gå fanns där och inte i Falun - konditori. Tack, detsamma! 

Q - Kan inte du lägga upp din playlist från Spotify? :)
A - Absolut! ---> MIN SPOTIFYLISTA <---

Q - Hur gör du dina lockar du hade på skolavslutingen, kan du inte göra en videoblogg och visa? Tack för en jättebra blogg!
A - Jag kan självklart fixa en videoblogg på hur jag lockar mitt hår, dock när jag kommer hem från Norrland. Men håll utkik, och tusen tack!

Q - Vart köpte du armbandet? :-)
A - Det är köpt på Decoria i Falun.

Q - hur blev du sara,viktoria vänner? :)
A - Jadu. Det gamla vanliga. Man börjar prata och utifrån det så började vi helt enkelt om på nytt.

Q - Vem är din bästa tjejkompis och hur ska en kompis vara?
A - Min bästa tjejkompis är faktiskt min kusin Maria, vi står varandra nära. En kompis ska vara ärlig, omtänksam, snäll, pålitlig, rolig.. And so on!

Q - Här kommer några frågor: 1. Fick du något i examenspresent? 2. Hur har ni det nu, du och Sebbe? 3. Vad fick du av honom i 1 års present? 4. Vilka umgås du med? 5. Kom du in på den linje du ville? 6. Ska du göra något speciellt i sommar? 7. När fyller du år och vad önskar du dig? 8. Hur länge har du bloggat? 9. Instagram? 10. Vilka bloggar läser du? Jättebra blogg! :-)
A - 1: Jag fick pengar utav mina föräldrar (20kr för varje G, 50kr för varje VG och 100kr för varje MVG), en jättefin rosa dalahäst i porslin utav Sebbe och hans familj, blommor och godis från farmor och farfar. 2: Vi har det superbra, bättre än någonsin! 3: Han överraskade mig med att bjuda mig på fika och efter det bowlade vi, och så fick jag ett par jättegulliga örhängen. 4: Sebastian, hästarna, min kusin, vänner. 5: Ja, det gjorde jag! 6: Njae, åka på Norrlandssemester för första gången i mitt liv (crosstävling osv..). 7: jag fyller år den 12 september, och jag önskar mig faktiskt inget speciellt. 8: Flera år, minns inte, men kanske 3-4? 9: Absolut, feliciaisraelsson. 10: Malin Åsenlunds, Celinne Hanssons, Viktoria Haugen, ja, vänner helt enkelt! Tack så mycket :) 

Q - Haha tycker de är så kul när folk undrar hur vi blev vänner igen :-D mennnnn min fråga är, ser du framemot hösten, att börja på gymnasium osv,,,, & finns de nått du kommer sakna med t.e.x brits & våran "käääära" klass! Puss & kram hoppas du mår bra! Missssss u
A - Men eller hur, haha! Ja, jag ser jättemycket fram emot hösten. Allting kommer bli nytt, en nystart helt enkelt. Det finns massor jag kommer sakna från Brits. Våran klass, absolut, lärare - ja en hel del! Men det ska bli extremt skönt att slippa gå till en ursliten skola ;) Saknar dig också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0